Sevkiyat ve Teslimat


Sevkiyat  :

Ürün gönderisi için çalıştığı kargo firmaları sisteme tanımlıdır ve "Sipariş Onay" aşamasında alıcı tarafından seçilir.

Kargo ücretinin ödeme şekli "Sipariş Onay" aşamasında alıcı tarafından seçilir. Alıcının "Kargo Ücretini Teslimatta Ödemek İstiyorum." seçeneğini işaretlemesi firmamız tarafından belirtilen kargo ücretini kabul etmediğini gösterir. Bu durumda "Sipariş Onay" aşamasında kargo ücreti alıcıdan tahsil edilmez ve alıcı ürünü teslim alırken kendisine ibraz edilen kargo faturası tutarını ürününü getiren kargo görevlisine nakten öder. Eğer alıcı "Kargo Ücretini Teslimatta Ödemek İstiyorum. " seçeneğini işaretlemez ise "Sipariş Onay" aşamasında kargo ücreti alıcıdan tahsil edilir.

Teslimat :

Sipariş edilen ürün/ürünler en geç üç (3) gün içerisinde alıcının belirlediği kargo firmasının ilgili şubesine teslim edilir.

Sipariş edilen ürün/ürünler "Sipariş Onay" aşamasında alıcı tarafından belirlenen kargo firması ile alıcının teslimat adresine gönderilir.

Kargonun alıcıya teslimat süresi, teslimat iline ve kargo firmalarının yaygınlığına bağlı olarak değişmektedir.

Ürünler, kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.

Ürün, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden firmamız sorumlu tutulamaz.
Teslimatlarda sorun yaşanmaması için sevkiyat bilgilerinin doğru yazılması, teslimat yapılacak adreste bulunulması gerekmektedir.


Hasarlı Kargo :

Hasarlı paketler için teslimat öncesi kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride vardır.

Paket alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Kargo Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur.
Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın alıcıda kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda firmamıza bildirilmelidir. 
    
    
    
Arızalı Ürün Kabulü
    
Firmamız tarafından satılan ürünler ithalatçı ve üretici firmaların garantisi altında olup onarım ve değişim işlemleri bu firmaların yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır.
Arızalı ürünü doğrudan ithalatçısının / üreticisinin yetkili teknik servisine göndermeniz size zaman kazandıracaktır.
Arızalı ürüne ait kargo ücreti, ürünün garanti durumuna bakılmaksızın, müşteri tarafından ödenecektir.
Hard disk, ram, ses kartı, ekran kartı, ana kart gibi bilgisayar donanım ürünlerinin antistatik ambalaj ve kutu içinde gönderilmeleri gerekmektedir. Koruyucu ambalajı olmayan bu tür ürünler kabul edilmemektedir.
Arızalı ürün ile birlikte arızayı açıkça tanımlayan, anlatan bilgi notunun da gönderilmesi gerekmektedir. "Bozuk, çalışmıyor" gibi genel tanımlar arızanın bulunma süresini uzatmakta bazı durumlarda da arıza kabulden geri dönmektedir.
Arızalı ürünün müşteriye iadesi kargo ile yapılır ve kargoya teslimat müşteriye teslimat olarak kabul edilir.
Sağlam oldukları halde kullanıldıkları donanım ile uyumsuzluk gösteren ve "arızalı" görüntüsü veren ürünler için firmamız ürün ithalatçısı ile müşteri arasında köprü görevi yaparak sorunun çözümüne katkıda bulunabilir ancak müşterinin kendi iradesi ile saptayarak aldığı bu tür bir ürünü iade alma, başka bir ürünle değiştirme yükümlülüğü yoktur.
Kullanıcı tarafından hasara uğratılmış ürünler, satış tarihine bakılmaksızın, "garanti harici" işlem görürler. Bu konudaki belirleyici unsur ilgili ürünün ithalatçısının veya tedarikçisinin veya üreticisinin yetkili teknik servislerinin vereceği rapordur.
Garanti dışı işlem gören ürüne ait her türlü arıza tesbit, onarım, yedek parça vs. ücretler müşteri tarafından ödenir.

0 yorum:

Yorum Gönder